ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ - ΜΙΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΒΟΛΤΑ


Οι αρχαίοι Ναβαταίοι ήταν ιδιαίτερα συνδεδεμένοι με τη λατρεία των βράχων και πίστευαν ότι μέσα σε αυτούς κατοικούν πνεύματα.

Περπατώντας στην ιστορική πόλη της Πέτρας, κατά το πρόσφατο ταξίδι μου στην Ιορδανία, είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω με τα ίδια μου τα μάτια ότι οι βράχοι εκεί εξακολουθούν να έχουν ζωή και δεν ήταν λίγες οι φορές που η βόλτα μου πήρε μια μάλλον πιο ...μεταφυσική χροιά.


Βράχος που μου θύμισε πολύ έντονα κεφάλι χελώνας.


Κοιτάζοντας αυτόν τον σχηματισμό, αυθόρμητα σκέφτηκα "οι ελέφαντες"!


Υπέροχο ραβδωτό ψάρι - πιθανόν με έναν φίλο του δίπλα.


Κορμός δέντρου που έχει πάρει (ή του έχει δοθεί) το σχήμα κεφαλιού κροκόδειλου!


"Θυμωμένος" βράχος, μου έφερε στο νου νεκρική μάσκα.


Μια "λέαινα" αγναντεύει την άγρια ομορφιά του τοπίου.


Άλλος ένας "θυμωμένος" βράχος, σαν βγαλμένος από ταινία τρόμου.